Dulce

Batoane vegane din curmale, seminte de canepa si scortisoara

Batoanele vegane contin: curmale, seminte de canepa, seminte de chia, proteina din seminte de dovleac, fulgi de ovaz fara gluten.

Am vazut foarte multe batoane vegane in magazin, foarte aproape de ceea imi doresc pentru copii sunt cele de la Nakd si Lubs. Pe Lubs le-am vazut ieri la  Biocorner si am luat un baton insa producatorul nu scrie pe ele ce inseamna fructe de padure ( nici pe site-ul original) asa ca am zis ca a venit momentul sa pregatesc eu acasa batoanele.

Initial am vrut sa folosesc doar curmale , seminte de canepa si proteina din dovleac insa mi-am dat seama ca ies excesiv de dulci pentru gusturile noastre si de aceea am adaugat si fulgii de ovaz.

Batoanele sunt foarte simplu de pregatit, fara cuptor. Trebuie doar sa inmuiati putin curmalele pentru a le putea da la blender. Daca aveti un blender mai micut, va sfatuiesc sa faceti jumtate din cantitate pentu ca le puteti pastra doar cateva zile in frigider.

Batoane vegane din curmale, seminte de canepa si scortisoara

Print Recipe
By Serves: 10 batoane Prep Time: 30 min Cooking Time: fara coacere

Ingredients

  • Curmale fara samburi: 200 g
  • Apa: 50 g
  • Seminte de canepa: 70 g
  • Seminte de chia: 10 g
  • Pudra proteica din seminte dovleac: 20 g
  • Fulgi de ovaz fara gluten: 55 g
  • Scortisoara Ceylon: 10 g sau dupa gust
  • Zeama lamaie: 1 lingura

Instructions

1

Alegeti samburii din curmale ( chiar daca scrie pe ele fara sambure e posibil sa ramana cate unul deci le verificati pe toate) si le puneti la inmuiat minim 30 min.

2

Scurgeti curmalele de apa ( fac asta ca sa nu ramana asa dulci )

3

Adaugati in vasul robotului cele 200 g curmale inmuiate ( scurse de apa), 50 g apa plata si 1 lingura lamaie si le mixati.

4

Intr-un bol adaugati: curmalele mixate, 70 g seminte de canepa, 20 g pudra proteina de dovleac ( daca nu aveti adaugati 20 g seminte canepa), fulgii de ovaz fara gluten, scortisoara si semintele de chia si le omogenizati.

5

Presati amestestecul intre 2 foi de hartie de copt si lasati la frigider minim 2-3 h sa se intareasca.

6

Taiati batoanele in formele dorite folsind feliatorul pentru pizza.

Puteti folosi batoanele ca gustare dupa 2 ore de bulgareala sau le puteti oferi la scoala ( daca au voie dulce) infasurate intr-o hartie de copt.

Se pastreaza cateva zile la frigider insa nu le inchideti ermetic, lasati-le putin sa respire.

De ce cred ca sunt bune batoanele pregatite?

  • curmalele au multe minerale si vitamine si sunt supranumite paine desertului . Gasiti aici beneficiile lor.
  • semintele de canepa sunt bogate in omega 3, la fel ca cele de chia, gasiti info aici
  • dovleacul a fost adaugat pentru a creste cantitatea de proteina
  • fulgii de ovaz mentin satietatea si au un indice glicemic mai mic fata de alte cereale
  • scortisoara contine antioxidanti ajutand sistemul imunitar

Va las linkurile catre produsele folosite de la Biocorner cu mentiunea ca in magazin sunt mai multe ca pe net.

Curmale fara samburi ( le-am avut acasa)
Seminte de canepa Canah
Seminte de chia  ( le-am avut acasa)
Pudra proteica din seminte dovleac
Fulgi de ovaz fara gluten Bauk hof
Scortisoara Ceylon


O alta retete pentru batoane vegane de casa pregatite de noi gasiti aici.

Pofta buna!

Facebook Comments

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.